Θεμιστοκλής Αλβανός: “Με το ψηφοδέλτιο της Ελλήνων Συνέλευσις επιλέγονται εκπρόσωποι χωρίς ασυλία”
Ιδιαίτερα κατατοπιστικός σχετικά με τους σκοπούς και τις επιδιώξεις της “Ελλήνων Συνέλευσις” είναι ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του κόμματος, Θεμιστοκλής Αλβανός, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Politic.gr.
Διαβάστε τη συνέντευξη:
– Ποιο θεωρείτε ότι θα ήταν το δικαιότερο εκλογικό σύστημα;
“Το Δίκαιο, είναι η ουσία το ουσιαστικό και όχι επιθετικός προσδιορισμός για να επιδέχεται συγκριτική διαβάθμιση (Δικαιότερο). Για να απαντήσω όμως στην ερώτησή σας , σας απαντώ ότι δικαιότερο εκλογικό σύστημα, με βάση το ισχύον «Θετικό Δίκαιο» το οποίο αποδέχεται και εκλογικευμένες συγκριτικές διαβαθμίσεις ουσιαστικών, δε μπορεί να προσδιοριστεί διότι, αυτόματα προκύπτει η φαυλότητα του δικαιότερου από το δικαιότερο. Με βάση όμως το «Φυσικό Δίκαιο» το οποίο δομείται αποκλειστικά από αξίες και αρχές, Δίκαιο εκλογικό σύστημα είναι, η διασφαλισμένη δυνατότητα επιλογής μεταξύ διάφανων στη λογική θέσεων και των αντίστοιχων αποδεδειγμένα συνεπών και αποφασισμένων εκπροσώπων υλοποίησής τους”.
– Για ποιους λόγους θα παροτρύνατε έναν ψηφοφόρο να προτιμήσει το ψηφοδέλτιο της Ελλήνων Συνέλευσις σε μία από τις μελλοντικές εκλογικές διαδικασίες;
“Με το ψηφοδέλτιο της Ελλήνων Συνέλευσις ο ψηφοφόρος επιλέγει αποκλειστικά Εκπροσώπους χωρίς Ασυλία, σε αντίθεση με το κομματικό ψηφοδέλτιο με το οποίο επιλέγει αποκλειστικά αντιπροσώπους οι οποίοι δικαιούνται να ενεργούν και εναντίον των ψηφοφόρων που τους επέλεξαν και να έχουν Ασυλία (Αστικός Κώδικας άρθρο 211). Η αποστατική εκλογίκευση του «Θετικού Δικαίου», όπως το πράττει και σε σωρεία άλλων περιπτώσεων, έχει ταυτίσει με τους μηχανισμούς του τις δύο έννοιες των ιδιοτήτων (Εκπρόσωπος – Αντιπρόσωπος) εκμηδενίζοντας το ενοιολογικό τους χάσμα. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι, οι υποψήφιοι Βουλευτές της Ελλήνων Συνέλευσις είναι επί πλέον επιφορτισμένοι, να αναδεικνύουν αυτό το χάσμα προκαλώντας την αυτόματη συσπείρωση των ψηφοφόρων στην Εκπροσώπησή τους και τη κατάρρευση κάθε είδους Αντιπροσωπευτικού κατασκευάσματος. Επομένως, η Ελλήνων Συνέλευσις, δε παροτρύνει, αλλά καλεί τον ίδιο το ψηφοφόρο να θέσει βουλευτική Υποψηφιότητα με την Ελλήνων Συνέλευσις και να διαχειριστεί ο ίδιος τα δίκαια και τα δικά του”.
– Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει κάποιο παράπονο σχετικά με την καταμέτρηση των ψήφων της στις εκλογικές διαδικασίες, στις οποίες έχει συμμετάσχει;
“Η Ελλήνων Συνέλευσις, δε συνδέει με καμμία Αξιακή έννοια την αίσθηση του κοινώς λεγόμενου παραπόνου. Το Αξιακό Σύστημα της Ελλήνων Συνέλευσις, δε συγχωρεί την αυταπάτη της τελικής απόφασης των αποτελεσμάτων, όταν αυτή πραγματοποιείται από Αντιπροσωπευτικούς βραχίονες. Έτσι, το ερώτημα ποιοί θα αναδειχτούν με τη καταμέτρηση των ψήφων, δε την απασχολεί, αφού με τη Λογική δε προκύπτει το ερώτημα. Εξ άλλου η καταμέτρηση των ψήφων στις επερχόμενες Εθνικές εκλογές, θα πραγματοποιηθεί από τους ίδιους τους κυρίαρχους Έλληνες, οι οποίοι και συγκροτούν το ίδιο το έθνος”.
– Συμφωνείτε με την επιλογή πολλών συμπολιτών μας να απέχουν από την εκλογική διαδικασία, με τη δικαιολογία ότι δεν τους εκφράζει κανένας πολιτικός σχηματισμός;
“Η επιλογή της Αποχής, όπως και οι επιλογές άκυρο και λευκό, αλλά και οποιαδήποτε άλλη εκλογική επιλογή μέχρι τις 4/9/2015 ήταν πολιτικές συμπεριφορές και εκδηλώσεις του ίδιου μονόδρομου της Αντιπροσώπευσης ο οποίος κατ’ επανάληψη και παγκοίνως αποδεδειγμένα, οδηγούσε σε αδιέξοδο. Από το Σεπτέμβριο του 2015, στον Έλληνα Πολίτη, του παρουσιάστηκε μία εκτός μονόδρομου επιλογή, η οποία τον οδηγεί στη Λεωφόρο της Ελευθερίας του, κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου με την Υπερτεχνολογία την οποία πρόσφερε εντελώς δωρεάν στον κάθε Έλληνα ο Αρτέμης Σώρρας, Εκλεγμένος Πρόεδρος του Μοναδικού Πολιτικού Φορέα του Έθνους των Ελλήνων, της Ελλήνων Συνέλευσις”.
– Αν οι βουλευτικές εκλογές γίνονταν… αύριο, η Ελλήνων Συνέλευσις θα ήταν έτοιμη να κατεβάσει ψηφοδέλτιο σε όλες τις περιοχές της χώρας;
“Στην προηγούμενη απάντηση, έμμεσα αλλά σαφώς, υπέδειξα το μέγεθος των Ανθρώπων οι οποίοι εισέρχονται στη Λεωφόρο της Ελλήνων Συνέλευσις και ως εκ τούτου, είναι γεγονός η υπερπλήρωση όλων των Ψηφοδελτίων της Επικράτειας”.
– Σε ποιους τομείς θα ρίχνατε βάρος, σε περίπτωση που ο ελληνικός λαός σας έβαζε στο Κοινοβούλιο;
“Η απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα από έναν υποψήφιο Κομματικό Βουλευτή, θα εμπεριείχε υποχρεωτικά Υποσχέσεις. Ο υποψήφιος Βουλευτής της Ελλήνων Συνέλευσις, είναι αποδυναμωμένος από υποσχέσεις αφού ήδη από 5ετίας υλοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του Ανθρωπιστικού Κυβερνητικού Προγράμματος της Ελλήνων Συνέλευσις, ανακουφίζοντας από τα βάρη χρέους κάθε Έλληνα Πολίτη και κάθε Ελληνική Οικογένεια μέσω της Δήλωσης Κυριαρχίας και της Εντολής αποπληρωμής κάθε είδους χρέους προς τους καθεστωτικούς βραχίονες, που τον εμφανίζουν χρεωμένο στο παρόν ή θα τον εμφανίσουν χρεωμένο στο μέλλον. Οι Τομείς προτεραιότητας, ήδη αναφέρονται στις Προγραμματικές Δηλώσεις της Ελλήνων Συνέλευσις, οι οποίες μαζί με τη διακήρυξη του Πολιτικού της Φορέα και τα οικονομικά κεφάλαια που απαιτούνται για την υλοποίησή τους, τα κατάθεσε στον Άρειο Πάγο με αριθμό πρωτοκόλλου 6199/04-09-2015. Φυσικά, πρώτο και μοναδικό μέλημα του Βουλευτή της Ελλήνων Συνέλευσις στο κοινοβούλιο των Εκπροσώπων του Έθνους, είναι η υλοποίηση της 5ης Εθνοσυνέλευσης που προγραμμάτησε ο Ιωάννης Καποδίστριας και την ανέβαλε η δολοφονία του”.
– Τι έχετε να απαντήσετε σε όσους μιλούν επικριτικά για το κόμμα σας, θεωρώντας ότι οι ιδέες και οι στόχοι του είναι από υπερβολικοί ως ανέφικτοι;
“Από την ερώτηση αυτή αποδεικνύεται η δυσκολία τροχοπέδησης του οχήματος Ελλάς, αφού κινείται χωρίς οδηγό, χωρίς φρένα, σε ατέρμονη κατωφέρεια και με φοβισμένους πολλούς επιβάτες και όλοι ιδιοκτήτες του οχήματος. Πρώτον, η Ελλήνων Συνέλευσις δημιουργήθηκε για τα δύσκολα. Δεύτερον, ο Πολιτικός οργανισμός Ελλήνων Συνέλευσις, δεν είναι κόμμα με υποψήφιους Αντιπροσώπους του Έθνους (Σύνταγμα άρθρο 51 παράγραφος 2), είναι ο Πολιτικός Φορέας του ίδιου του Έθνους με υποψήφιους Εκπροσώπους του. Τρίτον, η ιδέα του Ανθρωποκεντρισμού που είναι ο κεντρικός στόχος υλοποίησης της Ελλήνων Συνέλευσις, είναι το Πανανθρώπινο ζητούμενο, από εμφανίσεως του Ανθρώπου επί Γης και η συνέχιση της κυριαρχίας του ανθρώπου επί Γης, δεν συνιστά ούτε υπερβολή, ούτε είναι ανέφικτη”.
– Για παράδειγμα, σε διακαναλική συνέντευξη τον Ιούνιο του 2019 η Ελλήνων Συνέλευσις δεσμεύτηκε για την παροχή 20.000 ευρώ σε κάθε Έλληνα, σε κάθε ΑΦΜ, με στόχο την επανεκκίνηση της οικονομίας. Η δέσμευση αυτή παραμένει ενεργή;
“Αυτή η δέσμευση και φυσικά παραμένει ενεργή, αφού περιέχεται στις Προγραμματικές Δηλώσεις της Ελλήνων Συνέλευσις κατατεθειμμένες στον Άρειο Πάγο όπως προανάφερα και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης της κατάθεσης ή μή μόνον με απόφαση Εθνοσυνέλευσης. Να σημειωθεί βέβαια ότι, τα 20.000 Ευρώ, θα τα έχει στη διάθεσή του κάθε Α.Φ.Μ. ( Έλλην Πολίτης), σε περιβάλλον σεισάχθειας και απουσίας μελλοντικού χρέους. Οπότε το ποσόν των 20.000 Ευρώ, ουσιαστικά πολαπλασιάζεται ή τουλάχιστον μεγενθύνεται σημαντικά, ειδικά σε πολυμελείς οικογένειες, γεγονός που συνιστά ένα δείγμα πολιτικής της Ελλήνων Συνέλευσις ενάντια στην υπογεννητικότητα και υπέρ της ανάστασης του Έθνους”.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook
ΠΗΓΗ:https://e-synews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.