ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ο
ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 9 ΕΝ ΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΔΑΤΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΔΙΑΡΚΕΙ 9 ΜΗΝΕΣ
ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ
ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ ΘΥΛΗΣ
ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ
ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΘΥΛΗΣ
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 9 ΜΗΝΕΣ Η ΕΝ ΝΕΑ 9 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΟ ΙΩΤΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ
ΤΟΥ ΙΩΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ο ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΟΠΟΥ Ο ΚΥΚΛΟΣ Ο ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΘΥΛΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΥΚΛΟΣ Ο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΙΩΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΟΠΟΥ Η ΜΟΝΑΔΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ
ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟ Ο ΟΛΟΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ Ι
ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 9 ΕΝΝΕΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ
ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ο
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΤΙΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΙΤΙΑ
ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ
ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ
ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΟΡΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ
ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟ ΙΩΤΑ Ι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΝΩΝΕΤΑΙ
ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ Ο ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ Ο
ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ
ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 9 ΕΝΝΕΑ ΤΩΝ ΑΩ
ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ
ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ
Η ΟΛΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΑ Ι ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΕΙ ΟΛΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ο ΑΡΡΕΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΙΩΤΑ Ι
ΩΣ ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΩΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΥΛΗ
ΠΟΥ Η ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΥΚΛΟΥ Ο ΟΛΟΤΗΤΑ
ΕΤΣΙ Ο ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι
ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ Ο
(ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΘΥΛΗ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ
ΙΔΙΟ ΙΩΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΚΛΟ Ο ΘΥΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΙΩΤΑ Ι )
ΕΤΣΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΙΩΤΑ Ι ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ο
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΤΙΑΤΟ
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΙΩΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ο ΘΥΛΗ
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΙΩΤΑ ΚΑΙ Η ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ 3 ΜΟΝΑΔΑ
ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΠΟΚΤΑ
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΥΛΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΩ Η ΜΟΝΑΔΑ
ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙ
ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ‘Η ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙ
Η ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΙΩΤΑ
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ
Η ΜΟΝΑΔΑ ΤΟ ΕΝΑ
ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ‘Η ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ
ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΡΙΘΜΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ Ο
ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΩΣ ΟΜΟΙΟ
«ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ» ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙ ΙΩΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΣΟΥ
‘Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΣΟΥ
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΟΥ
ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ
Η ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ
ΑΛΗΘΕΙΑ;; ‘Η ΛΗΘΗ;; ΔΙΚΑΙΟ;; ‘Η ΑΔΙΚΟ;;
ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ;; ‘Η ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ;;
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ
ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΤΙΣΗΣ ΜΑΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΠΗΓΗ
https://www.aitherikigrafi.gr/ellanioi-arithmoi-dimiourgia-alpha-omega
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου